Comunicat d’Antares Consulting sobre el coronavirus

Davant la situació actual suscitada per l’expansió del Coronavirus (COVID-19), tots els que conformem l’equip d’Antares Consulting, tant a nivell individual com a nivell de companyia, tenim la responsabilitat social de protegir la nostra salut i la de tota la comunitat. En aquest sentit, estem actuant i actuarem en tot moment seguint les recomanacions i directrius que les autoritats sanitàries marquin en els països en els quals estem presents. Però, a més, estem prenent totes les mesures que estan al nostre abast per contribuir a alentir la corba de contagi i volem aportar el nostre esforç per intentar minimitzar l’impacte econòmic que tindrà aquesta situació en el conjunt de la societat. Per a això, des d’avui mateix: Tots els nostres professionals realitzaran les seves activitats mitjançant teletreball. Tant les reunions internes com les reunions amb clients es faran per telèfon / videoconferència / Skype. Limitarem els desplaçaments i només realitzarem els estrictament necessaris. El nostre compromís i dedicació en el desenvolupament dels múltiples projectes en curs i altres activitats continua sent màxim, de manera que intentarem seguir treballant amb la major normalitat possible. Finalment, com a companyia que desenvolupa la seva activitat en el sector salut, volem agrair l’esforç i la tasca de tots els professionals sanitaris i organitzacions públiques i privades del sector, i els donem el nostre suport en aquesta situació complexa i excepcional. Antares Consulting
Preferencias de Privacidad